دو زن در ننگرهار و کنر در دو رویداد جداگانه جان باختند

1 ماه قبل
زمان مطالعه 1 دقیقه

منابع محلی از ولایات ننگرهار و کنر می‌گویند که یک زن در ننگرهار توسط افراد مسلح ناشناس موترسایکل‌سوار به قتل رسیده و یک زن بیمار به دلیل مسدود بودن سرک مواصلاتی در کنر جان باخته است.

در رویداد نخست، یک منبع در صحبت با رسانه گوهرشاد گفت که افراد مسلح موتر‍‌سایکل‌سوار روز گذشته (سه‌شنبه، ۱۶ اسد) در مربوطات حوزه چهارم امنیتی شهر جلال‌آباد، مرکز شهر ننگرهار یک زن را که سوار سه‌چرخه بود با شلیک گلوله به قتل رسانده‌اند.

منبع تاکید کرد که این رویداد در منطقه بیس اکمالاتی، نزدیک مسجد سفید، زمانی رخ داده که افراد موترسایکل‌سوار به سمت زنی که در یک عراده ریکشای ساخت هند سوار بود، شلیک و از ساحه فرار کردند.

منبع افزود که سه گلوله به سر این زن اصابت کرده و پس از حمله، مردم محلی وی را به شفاخانه انتقال داده، اما به‌دلیل جراحات شدید در شفاخانه جان باخته است.

منبع در مورد دلیل قتل و هویت این زن معلومات ارائه نکرد.

شماری از ساکنان ننگرهار از این رویداد به شدت نگران شده‌اند و می‌گویند که اخیراً وضعیت امنیتی شهر جلال‌آباد، مرکز ننگرهار، به دلیل وقوع جرایم جنایی وخیم شده است.

همچنین در رویداد دوم، منابع می‌گویند که یک زن بیمار به دلیل مسدود شدن جاده در ولایت کنر، به موقع به شفاخانه نرسید و جان باخته است.

منبع گفت که این زن که باشنده منطقه‌ی «کمتیلی» ولسوالی ناری این ولایت است، در مسیر راه جان باخته است.

منبع می‌گوید که این زن حدود ۵۰ سال سن داشته و در راه انتقال به شفاخانه‌ی ولایتی کنر، جان باخته است.

در ادامه آمده است که به‌دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ی ولایت کنر، مسیر مواصلاتی ولسوالی ناری با مرکز این ولایت مسدود شده است.

مسوولان محلی حکومت سرپرست در ولایت کنر تا اکنون در این‌باره اظهار نظری نکرده‌اند.

لینک کوتاه : https://gowharshadmedia.com/?p=15175
اشتراک گذاری

نظرت را بنویس!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

نظرات
هنوز نظری وجود ندارد