حادثه‌ی ترافیکی در غور و هرات؛ سه تن جان باخته و ۶ تن دیگر زخمی شدند

9 ماه قبل
زمان مطالعه 1 دقیقه

منابع می‌گویند که در پی وقوع رویداد ترافیکی در ولایت‌های غور و هرات، سه نفر به شمول زنان جان باخته و شش نفر دیگر زخمی شده‌اند.

ریاست اطلاعات و فرهنگ حکومت سرپرست در غور با نشر خبرنامه‌ای گفته است که شام روز گذشته (دوشنبه، ۱۱ جدی) یک موتر تیزرفتار در مسیر شاهراه ولایت غور-کابل به‌دلیل سرعت غیرمجاز، از جاده منحرف و واژگون شده است.

در خبرنامه آمده است که در این رویداد ترافیکی یک زن و یک مرد جان باخته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین منبع تاکید کرد که در حادثه‌ی دیگر در اثر واژگون‌شدن یک موتر نوع سراچه در ولسوالی کشک ‌رباط‌‌سنگی هرات، یک زن جان باخته است و سه نفر دیگر زخم برداشته‌اند.

منبع در صحبت با رسانه گوهرشاد گفت که این حادثه عصر روز گذشته (دوشنبه، ۱۱ جدی) در منطقه‌ی «دوغی» از مربوطات ولسوالی کشک‌ رباط‌سنگی رخ داده است.

فرماندهی پولیس ولایت هرات نیز این رویداد را تایید کرده و گفته است که در این حادثه راننده‌ی موتر جانش را از دست داده است.

۱۰ روز قبل نیز بر اثر وقوع حادثه‌ی ترافیکی در مسیر هرات-ادرسکن چهار نفر جان باخته و شش نفر دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که وزارت داخله‌ی حکومت سرپرست چند وقت قبل اعلام کرده بود که در شش ماه گذشته حوادث ترافیکی جان یک هزار و ۲۹ نفر را در کشور گرفته است.

این وزارت گفته بود که در این مدت دو هزار و ۲۸۸ حادثه‌ی ترافیکی در شاهراه‌ها و شهرهای کشور رخ داده است.

بی‌احتیاطی رانندگان، عدم رعایت قوانین ترافیکی از سوی رانندگان، خرابی و کم‌عرض بودن جاده‌ها از دلایل عمده‌ی وقوع حادثات ترافیکی عنوان می‌شود.

لینک کوتاه : https://gowharshadmedia.com/?p=9644
اشتراک گذاری

نظرت را بنویس!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

نظرات
هنوز نظری وجود ندارد