رویداد ترافیکی؛ پنج تن به شمول یک زن و یک کودک در بغلان جان باختند

2 سال قبل
زمان مطالعه 1 دقیقه

مسوولان محلی در ولایت بغلان می‌گویند که در اثر سقوط یک موتر به داخل یک رودخانه در شهر پلخمری، مرکز این ولایت پنج نفر به شمول یک زن و کودک جان باخته‌اند و یک نفر دیگر زخم برداشته است.

اسدالله مصطفی هاشمی، رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت بغلان به رسانه گوهرشاد گفت که این رویداد  حوالی ساعت ۹:۳۰ دقیقه‌ی صبح امروز (دوشنبه، ۳۰ عقرب) در ساحه (جاده‌ی ۵۹) در رودخانه‌ی «اجمعیل» شهر پلخمری رخ داده است.

او علاوه کرد که یک موتر نوع سراچه به‌دلیل بی‌احتیاطی از جاده منحرف و به داخل رودخانه سقوط کرده است.

آقای هاشمی تاکید کرد که در این رویداد پنج نفر از سرنشینان این موتر به شمول یک زن و یک کودک جان باختند و یک کودک دیگر زخم برداشته است.

این در حالی است که روز گذشته نیز در اثر سقوط یک بس مسافربری نوع (۵۸۰) به رودخانه‌ای در ولسوالی خنجان بغلان، هشت نفر جان باختند و ۴۱ نفر زخمی شدند.

همچنین دیروز در اثر واژگون‌شدن یک موتر فلانکوچ در ولایت دایکندی، یک پدر و پسر جان باخته‌اند و یک نفر دیگر زخم برداشته است.

طی روزهای اخیر حوادث ترافیکی در کشور افزایش یافته است.

این در حالی است که امروز (دوشنبه، ۳۰عقرب) آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد در توییتی گفته است که سالانه در پی رویدادهای ترافیکی ۱.۳ میلیون تن در جهان جان می‌دهند و ۵۰ میلیون تن زخمی می‌شوند.

دبیر کل سازمان ملل متحد تاکید کرده است که با ایمن کردن جاده‌ها می‌توان زند‌گی بسیاری از شهروندان را در سراسر جهان نجات داد.

لینک کوتاه : https://gowharshadmedia.com/?p=1080
اشتراک گذاری

نظرت را بنویس!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

نظرات
هنوز نظری وجود ندارد